Marcin Raczka Marcin Raczka
222
BLOG

Koleje Mazowieckie gotowe na EURO

Marcin Raczka Marcin Raczka Polityka Obserwuj notkę 0

 Tak wygląda dzisiejszy poranek na Kolejach Mazowieckich (http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/Show/267.html):

 

2012-03-06 08:00:12 Z powodu awarii pociągu PKP Intercity na odcinku Warszawa Gołąbki - Warszawa Włochy odwołano następujące pociągi:

2012-03-06 09:27:07 Na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Powiśle nastąpiła awaria pociągu nr 504232 rel. Otwock - Pruszków.

2012-03-06 09:51:56 Z powodu awarii pociągów PKP Intercity oraz SKM Warszawa pociągi przejeżdżające przez odcinek Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia i wyjeżdżające we wszystkich kierunkach są opóźnione.

2012-03-06 10:53:37 W związku z awarią pociągu SKM Warszawa na linii średnicowej podmiejskiej od godz. 11:00 wprowadzono tymczasowe nadzwyczajne honorowanie ważnych biletów "Kolei Mazowieckich - KM" obowiązujących w pociągach KM na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Ochota w autobusach i tramwajach ZTM Warszawa.

 

Czyli padły dziś 3 pociągi w związku z tym przez tunel średnicowy jechało się nie najlepiej. Ja miałem dziś szczęście - jechałem rano i przez to ze Wschodniej na Ochotę jechałem "tylko" 40 minut. Ojciec mój takiego szczęścia nie miał - po ponad godzinnej posiadówie w pociągu przed Wschodnią (oczywiście nikt nie podał informacji o awarii) zabrał się i wrócił do domu.

W związku z tą sytuacją, dzięki kórej zrozumiałem, że koleje są gotowe na EURO 2012 wysłałem do Kolei Mazowieckich poniższy mail gratulacyjny i gorącą prośbę. Mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę.

 

 

Szanowni Państwo,


W związku z dzisiejszymi (i nie tylko) awariami na trasie średnicowej w Warszawie, chciałbym złożyć Państwu szczególne gratulacje i gorąco prosić o ich powtórkę już pierwszego dnia EURO 2012. Prośbę swą łączę z przekonaniem, iż w przypadku tej niesamowitej kumulacji nieszczęśliwych zbiegów okoliczności na kolei, zrealizowanie takiej powtórki nie powinno być trudne (i prawdopodobnie nie będzie). Jestem absolutnie przekonany, że te cykliczne awarie nie są spowodowane niczym innym, jak jakimś nieprawdopodobnym fatum ciążącym na kolejnictwie i przy Państwa profesjonalizmie stanowią niewyjaśnioną wręcz zagadkę. Z ogromnym przejęciem czekam na moment, kiedy o tych paranormalnych fenomenach i niewytłumaczalnych zjawiskach dowie się cała - nie tylko piłkarska - Europa. Kibice gnijący w upał w tunelu pomiędzy Śródmieściem a Powiślem z pewnością wykażą się pełnym zrozumieniem dla tych nadprzyrodzonych zjawisk kolejowych i zamiast domagania się dowozu na stadion i rekompensaty, będą z namaszczeniem kontemplować czystość na zewnątrz i wewnątrz pojazdu, nazywanego szumnie pociągiem.


Chciałbym na koniec ponownie życzyć Państwu, by podczas EURO 2012 udało się powtórzyć sytuację z dzisiejszego dnia lub nawet spektakularnie ją przegonić. Mam jednocześnie świadomość, iż aby tak się stało - potrzebne są dalsze ćwiczenia podnoszące "jakość powtórki", co absolutnie rozumiem. 


Z wyrazami szacunku,


 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka