Marcin Raczka Marcin Raczka
187
BLOG

Podła praktyka, czy podła walka?

Marcin Raczka Marcin Raczka Polityka Obserwuj notkę 0

W zeszłym tygodniu przypadkowo wpadła mi w ręce informacja, że grupa PepsiCo jest oskarżana przez organizacje pro-life o to, że w nowym napoju (o nazwie Pepsi Next) będzie używała słodzika którego składnik został wyprodukowany na bazie komórek, jakie zostały pobrane z nerek abortowanych dzieci.

W tym tygodniu zetknąłem się już z podobnym wpisem na S24 (niestety nie jestem w stanie przypomnieć sobie blogera, który to napisał). Dziś natomiast pisze o tym Gazeta Polska Codziennie.

Skoro informacje są już z trzech źródeł – coś na rzeczy musi być. Dla mnie oznacza to całkowity bojkot produktów tej korporacji.  

Jednak zacząłem mieć wątpliwości innego rodzaju. Takie wielkie korporacje dla zysków są w stanie posunąć się do największej podłości. Jednak podłość oznacza nie tylko podejmowanie działań w celu wyprodukowania „nieetycznego” słodzika. Podłością jest również podejmowanie prób wmówienia opinii publicznej przez konkurencyjną korporację, iż taka praktyka ma miejsce. A przecież miłość Coca-Coli i PepsiCo jest wręcz legendarna.

Czy ktoś z szanownych salonowiczów  dysponuje szerszą wiedzą na ten temat?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka